Anlatımlı El İşleri

0 ANLATIMLI 1 VE 2 YAŞINDAKİ KIZ BEBEKLER İÇİN ÖRGÜ KAZAK MODELİ




Geçenlerde bir yüncünün önünden geçerken gözüme çok şirin çağla yeşili örgü kız bebekler için kazak takıldı,fiyatını sordum 15 tl olduğunu söylediler.Ben çocuklarım,ev ve sitelerim ile ilgilenmekten el işlerine çok vakit ayıramadığım için hamarat bir hanımefendinin ördüğü ve evine ek kazanç getirebilmek için yüncü dükkanında satışa çıkardığı bu güzel kazağı satın aldım.Dükkanın sahibi hanımdan bu güzel örgü hırka,kazak,patik,battaniye,bere,eldiven ve patikleri ören hanımefendiyle tanışmak istediğimi ve bunun mümkün olup olmadığını sordum.O Hamarat hanımefendi dükkanla aynı sokakta 2 ev ötesinde oturuyormuş evi gösterdi gittim kapıyı çaldım.Kapıyı 30 yaşlarda genç bir bayan açtı ve "Buyrun" dedi. Kendimi kısaca tanıttım ve ona blog ve sitelerimden bahsettim az önce karşı dükkandan ördüğü bir kazağı çok beğenip satın aldığımı onun örgülerini benim sitem ve bloglarımda sergilemeyi,sizlere sunmayı teklif ettim. Kendisi o kadar hoş görülü ve paylaşımcı bir hanımefendi ki  bana, "Ben nasıl örüldüklerinide yazarım isteyen benden satın alır, isteyen kendiside örebilsin " dedi.Evet sizlerde el işlerinizi satmayı düşünüyorsanız lütfen bana elis341973@mynet.com adresinden ulaşabilirsiniz.Açıklamalı 1 ve 2 yaşında çocuklar için örgü kazak modeli,örülüşü.
Kız Bebek Kazağı

Yapılışı:
 


ARKA: 75 ilmek başlanır. 1 sıra düz örgü örülür ve modelli örgüyle devam edilir. (Model 3 düz 1 artır, 3 kes 1 artır, 6 düz 1 artır, 3 düz 1 artır, 6 düz şeklinde konur. Örgünün arka yüzünde ilmekler ters örülür. Modelde ajurlar (V) şeklinde olur. Üç ajur model konur ve 4 sıra ters örgü ile örülüp düz örgüye geçilir.) 17 cm’de kol evi için yanlardan 3+2+1 ilmek kesilir. Düz örgüyle 16 cm daha örülerek bitirilir.

ÖN: Ön beden arka bedenle aynı sayı ve aynı model konularak yapılır. 17 cm’de kol evi için 3+2+1 kesilir ve 8 cm daha örülür. Yaka için ilmekler ortalanır ve 5+3+2+2+1 ilmek kesilir. Diğer yaka da aynı şekilde kesilerek bitirilir.


KOL: Kol etrafından şişe 60 ilmek toplanarak düz örgü ile 10 cm örülür ve kol uçlarına model uygulanır ve 12 cm’de bitirilir.


YAKA: Yaka etrafından şişe 80 ilmek toplanarak 8 sıra düz örülür ve bitirilir. Yaka etrafına fırfır yapılır.






Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " ANLATIMLI 1 VE 2 YAŞINDAKİ KIZ BEBEKLER İÇİN ÖRGÜ KAZAK MODELİ "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması